Tee varaus

Vierumäki Resort Hotel avaa ovensa

Vierumäki Country Club Oy ja Scandic Hotels Oy ovat tänään allekirjoittaneet sopimuksen jolla Scandic Vierumäen hotellitoiminnot siirtyvät Vierumäki Country Club Oy:n omistukseen. Hotellin nimeksi tulee Vierumäki Resort Hotel.

”Toimintamme laajentuminen on täysin linjassa kasvustrategiamme kanssa ja Vierumäki pystyy nyt tarjoamaan kokonaisvaltaisen asiakaspalvelukokemuksen liikunnan- ja hyvinvoinnin ystäville. Nyt kaikki palvelut saa yhdestä pisteestä. Hotelli on arvokas lisä yritys- ja vapaa-ajan asiakkaillemme”, kommentoi Vierumäki Country Clubin toimitusjohtaja Heikki Hietanen.

“Olemme erittäin iloisia, että Vierumäki Country Club on hotellin uusi operaattori. Meille oli tärkeää löytää tälle upealle kohteelle sopiva operaattori, jolla on halu tukea ja kehittää Vierumäen hotellipalveluita osana alueen kokonaisuutta”, sanoo Scandic Hotels Suomen toimitusjohtaja Aki Käyhkö.

Vierumäki Resort Hotellissa voi nauttia laadukkaasta majoituksesta keskellä Vierumäen monipuolisia urheilu- ja vapaa-ajanpalveluita. Hotellista löytyy saunan ja kuntohuoneen lisäksi juhla- ja kokoustiloja, ravintoloita, Day Spa sekä keilarata.

Hotelli poistuu Scandic-ketjun hotellitarjonnasta, varausjärjestelmistä sekä kanta-asiakasohjelmasta 1.10.2017 lähtien. Voimassa olevat varaukset siirretään Vierumäki Resort Hotellille varauksen tekohetkellä voimassa olevilla ehdoilla ja hinnoilla. Scandicin kanta-asiakas edut ovat voimassa varauksille, jotka on tehty ennen 1.10.2017.

LISÄTIETOJA:

Heikki Hietanen, toimitusjohtaja, Vierumäki Country Club Oy
p. 010 5777 200, heikki.hietanen@vierumaki.fi

Aki Käyhkö, toimitusjohtaja, Scandic Hotels Suomi
p. 040 509 9800, aki.kayhko@scandichotels.com

Mitä kauppa tarkoittaa asiakkaalle?

Tietoa vapaa-ajan asiakkaille

Yleisesti huonevarauksista
Scandic Vierumäki -hotelliin tehdyt huonevaraukset siirtyvät automaattisesti Vierumäki Country Club Oy:lle, joka toimii hotellin omistajana 1.10.2017 lähtien.

Asiakkaan ei tarvitse tehdä huonevarausta uudelleen tai siirtää sitä uudelle omistajalle. Asiakkaan huonevarauksen ostohetkellä maksama huonehinta ei muutu omistajan vaihtuessa.  Voimassa olevat varaukset siirretään Vierumäki Resort Hotellille varauksen tekohetkellä voimassa olevilla ehdoilla ja hinnoilla. Scandicin kanta-asiakas edut ovat voimassa varauksille, jotka on tehty ennen 1.10.2017.

Varauksen muuttaminen
Mahdolliset muutokset tai lisätilaukset huonevarauksiin on tehtävä Vierumäen myyntipalvelun kautta.

Varauksen peruminen
Varauksen peruminen tulee tehdä Vierumäen myyntipalveluun. Peruutuksessa noudatetaan Scandic Hotels Oy:n peruutusehtoja.

Varaukseen liittyvät lisätilaukset tai -palvelut
Huonevaraukseen liittyvät lisätilaukset ja -palvelut toimitetaan asiakkaalle sovitun mukaisesti. Uusista lisäpalveluista tai aiemman tilauksen muutoksista on oltava yhteydessä myyntipalveluumme.

Maksuliikenne
Huonevarauksiin ja Scandic Vierumäki -hotelliin liittyviin lisäpalveluihin kohdistuvasta maksuliiketeestä vastaa 1.10.2017 lähtien Vierumäki Country Club Oy. Epäselvissä, huonevarauksiin liittyvissä maksutilanteissa voit olla yhteydessä myyntipalveluumme.

Maksutavat
Vierumäki Resort Hotellissa ei ole mahdollista maksaa 1.10.2017 lähtien Scandic Hotels Oy:n lahjakorteilla. Scandic Hotels Oy:n lahjakortteja ei ole myöskään mahdollista ostaa Vierumäki Resort Hotellista. Vierumäen omat maksutavat ja lahjakortit käyvät maksutapoina edelleen Vierumäki Resort Hotellissa.

Etuudet ja kanta-asiakkuus
Scandic Vierumäki hotelli poistuu Scandic-ketjun hotellitarjonnasta, varausjärjestelmistä sekä kanta-asiakasohjelmasta 1.10.2017 lähtien. Scandicin kanta-asiakas edut ja tarjoushinnat ovat voimassa varauksille, jotka on tehty ennen 1.10.2017. Uusiin, 1.10.2017 jälkeen tehtyihin varauksiin ei sovelleta Scandic Hotels Oy:n kanta-asiakkuusetuja tai erikoishinnoittelua.

Yöpyminen Vierumäki Resort Hotellissa ei kerrytä Scandic Friends kanta-asiakkuuspisteitä 1.10.2017 jälkeen. Vierumäki Resort Hotellissa ei ole myöskään mahdollista maksaa 1.10.2017 lähtien Scandic Hotels Oy:n kanta-asiakkuusjärjestelmään kuuluvilla maksutavoilla tai käyttää ns. palkinto-öitä tai Scandic Friends -lahjakortteja yöpymisen maksamiseen.

Scandic Hotels Oy:n tarjoama sähköisen uloskirjautumisen palvelu ei ole käytössä 1.10.2017 lähtien.

Lisätietoa myyntipalvelustamme (ma-pe klo 8-16)

 010 5777 012

 vapaa-ajanmyynti@vierumaki.fi

Tietoa yritysasiakkaille

Yleisesti huone- ja tilavarauksista
Scandic Vierumäki -hotelliin tehdyt huone- ja tilavaraukset (esimerkiksi kokoustilat) siirtyvät automaattisesti Vierumäki Country Club Oy:lle, joka toimii hotellin omistajana 1.10.2017 lähtien.

Asiakkaan ei tarvitse tehdä huone- tai tilavarausta uudelleen tai siirtää sitä uudelle omistajalle.

Varauksen muuttaminen
Mahdolliset muutokset tai lisätilaukset varauksiin on tehtävä Vierumäen myyntipalvelun kautta.

Varauksen peruminen
Varauksen peruminen tulee tehdä Vierumäen myyntipalveluun. Peruutuksessa noudatetaan Scandic Hotels Oy:n peruutusehtoja.

Varaukseen liittyvät lisätilaukset tai -palvelut
Varauksiin liittyvät lisätilaukset ja -palvelut toimitetaan asiakkaalle sovitun mukaisesti. Uusista lisäpalveluista tai aiemman tilauksen muutoksista on oltava yhteydessä myyntipalveluumme.

Maksuliikenne
Huonevarauksiin ja Scandic Vierumäki -hotelliin liittyviin lisäpalveluihin kohdistuvasta maksuliiketeestä vastaa 1.10.2017 lähtien Vierumäki Country Club Oy. Epäselvissä, huonevarauksiin liittyvissä maksutilanteissa voit olla yhteydessä myyntipalveluumme.

Maksutavat
Vierumäki Resort Hotellissa ei ole mahdollista maksaa 1.10.2017 lähtien Scandic Hotels Oy:n lahjakorteilla. Scandic Hotels Oy:n lahjakortteja ei ole myöskään mahdollista ostaa Vierumäki Resort Hotellista. Vierumäen omat maksutavat ja lahjakortit käyvät maksutapoina edelleen Vierumäki Resort Hotellissa.

Sopimushinnat, etuudet ja kanta-asiakkuus
Ennen 1.10.2017 tehtyihin varauksiin liittyvät Scandic Hotels Oy:n tarjoamat sopimus- tai alennushinnat, tarjoukset tai muut etuudet (esimerkiksi Corporate Saver, Corporate Volume tai Bonus Cheque) ovat käytössä Vierumäki Resort Hotellissa. Uusiin, 1.10.2017 jälkeen tehtäviin varauksiin ei sovelleta Scandic Hotels Oy:n tarjoamia sopimus- tai alennushintoja tai kanta-asiakasetuja.

Yöpyminen Vierumäki Resort Hotellissa ei kerrytä Scandic Friends kanta-asiakkuuspisteitä 1.10.2017 jälkeen. Vierumäki Resort Hotellissa ei ole myöskään mahdollista maksaa 1.10.2017 lähtien Scandic Hotels Oy:n kanta-asiakkuusjärjestelmään kuuluvilla maksutavoilla tai käyttää ns. palkinto-öitä tai Scandic Friends -lahjakortteja yöpymisen maksamiseen.

Scandic Hotels Oy:n tarjoama sähköisen uloskirjautumisen palvelu ei ole käytössä 1.10.2017 lähtien.

Vierumäki Country Club Oy tarjoaa räätälöityjä sopimushintoja sekä laskutussopimuksia asiakkailleen. Ota yhteys yritysmyynnin myyntipalveluun uuden sopimuksen luomiseksi.

Lisätietoa yritysmyynnistämme (ma-pe klo 8-16)

 010 5777 011

 yritysmyynti@vierumaki.fi

Urheiluseura- ja järjestömyynti (ma-pe klo 8-16)

 010 5777 013

 sporttimyynti@vierumaki.fi