Valmennuksen erikoisammattitutkinto

Oletko tulevaisuuden osaajien valmentaja? Tähtäätkö tulevaisuuden urheilu- ja valmennusjohtamisen ammattilaiseksi? Oletko valmis heittäytymään matkalle huipulle? Hae mukaan 15.3.2023 mennessä!
HUIPPU-koulutus kuva

Valmennus- ja urheilutoiminnan johtamisen ammattilainen, osaajien valmentaja

Valmennuksen erikoisammattitutkintoon ohjaava koulutus on vuoden mittainen matka ja oppimisprosessi, jonka aikana saat eväitä oman valmennusjohtamisen työsi kehittämiseen. Tuemme sinua omalla matkallasi huipulle. Tule mukaan!

Saat moderneja työkaluja omaan valmennuksen toimintaympäristöösi. Löydät avaimia, joilla kehität toimintaympäristösi johtamista. Opit hallitsemaan jatkuvan oppimisen merkityksellisyyden.

Kenelle koulutus sopii

Koulutus on suunnattu erityisesti

  • valmennus- ja nuorisopäälliköille

  • maajoukkuevalmentajille

  • akatemiavalmentajille

  • muille valmennuksen koordinointi- ja johtotehtävissä toimiville.

Tutkinnon tavoitteet ja sisältö

Valmennuksen erikoisammattitutkinto sisältää kolme tutkinnon osaa:

  1. Valmennustoiminnan johtaminen (60 osp)

  2. Urheilijakeskeinen valmentaminen (60 osp) - tämä tutkinnon osa voidaan osin tunnustaa aiemmin hankitulla osaamisella, jos olet suorittanut liikunnan ja valmennuksen ammattitutkinnon, valmennuksen osaamisalan.

  3. Valinnainen tutkinnonosa (60 osp):

    1. Urheilutoiminnan kehittäminen tai

    2. Toimiminen valmennuksen kansainvälisessä toimintaympäristössä tai

    3. Valmennustoiminnan hallinnon kehittäminen

Tutustu valmennuksen erikoisammattitutkinnon perusteisiin tästä.

”Sain eväitä moderniin johtamiseen”

Miksi opiskelemaan Vierumäelle?

Vierumäen luonto on kuvankaunista ja voimavaroja lisäävä opiskeluympäristö. Vierumäen ydintä kehitetään perinteitä kunnioittaen. Luonnon ja perinteen lisäksi meille tärkeitä arvoja ovat hymy ja hiki, jotka kuvaavat iloista sparraushenkeä liikunnallisuus huomioiden, myös koulutuksessamme.

”Parasta koulutuksessa oli monilajisuus, eri lajien osaajien keskinäinen vuorovaikutus ja tiivis oppimisyhteisö”

“Opiskeluilmapiiri oli lempeä ja vaativa samanaikaisesti”

“Kohtaamisissa dialogi toimi kiitettävästi”