Usein kysytyt kysymykset majoituksesta
Usein kysyttyä majoituksesta
-
Hotellihuoneiden check-in alkaen klo 15, ja lomahuoneistoihin ja mökkeihin klo 16. Jos majoituskohteesi on siivottu jo aiemmin, on myös mahdollista saada majoitus aiemmin. Tätä emme kuitenkaan voi luvata etukäteen, joten tarkista mahdollisuus aikaisempaan majoittumiseen saapuessasi. Vastaanottomme sijaitsee Hotelli Fennadan aulassa osoitteessa Pihkalantie 3, ja palvelee kaikkia majoittujia.
Myöhäinen check-in onnistuu myös, sillä vastaanottomme palvelee sunnuntaita lukuun ottamatta 24/7. Sunnuntaisin klo 22 jälkeen saat avaimen alueemme vartijalta soittamalla numeroon 0300-870 116 (0,49 €/ min, alv 25,5 %).
-
Check-out on kaikissa majoitustyypeissä klo 12 mennessä. Poikkeuksena sunnuntaisin tarjoamme veloituksettoman late check-outin klo 18 saakka, mikäli huoneisto on vapaana.
-
Vierumäelle saa tuoda myös lemmikkielämiä, jokaisesta majoitustyypistä löytyy myös lemmikkieläinhuoneita. Mikäli varaat majoituksen verkkosivuiltamme, muista mainita lemmikkieläimistä kommenttikentässä, niin asiakaspalvelijamme osaavat sijoitella huoneet oikein. Voit myös varata lemmikkimajoituksen suoraan asiakaspalvelustamme. Lemmikkieläinhuoneesta perimme erillisen siivousmaksun.
Lemmikkisiivous hotelleissa ja kampushuoneistoissa 31 €/viipymä.
Lemmikkisiivous mökeissä ja lomahuoneistoissa 46 €/viipymä. -
Hotelli- ja sporttimajoituksiimme kuuluu aina myös aamiainen joko Ravintola V:ssä tai Ravintola Puhtissa. Lomahuoneisto- ja mökkimajoituksiin ei kuulu aamiaista, mutta halutessasi voit nauttia aamiaisen ravintoloissamme lisämaksusta.
-
Saat verkkosivustomme kautta tehdystä majoitusvarauksesta tilausvahvistuksen syöttämääsi sähköpostiin. Jos varaat majoituksen suoraan asiakaspalvelusta, asiakaspalvelijamme pyytää sähköpostiosoitteesi ja saat myös siitä vahvistuksen sähköpostiisi.
-
Peruutukset hoidetaan asiakaspalvelustamme eli kaikki kirjalliset peruutukset hoidetaan automaattisesti, jos peruutusehtojemme mukaan varauksen voi peruuttaa. Myös puhelimitse saat apua asiakaspalvelustamme peruutustilanteissa.
-
Hotelli Fennadassa majoittuvat vieraamme voivat pysäköidä hotellin viereiselle paikoitusalueelle.
Sporttimajoituskohteidemme parkkipaikat sijaitsevat majapaikkojen välittömässä läheisyydessä.
Sporttihotelli Pihkalan vieraat voivat pysäköidä Kaskelan parkkialueelle, joka sijaitsee ajettaessa sisääntuloportista vasemmalle Urheiluhallin edustalla.
Lisätietoa saat sisäänkirjautumisen yhteydessä Hotelli Fennadan aulassa sijaitsevasta vastaanotostamme, osoitteessa Pihkalantie 3. -
Hotelleissamme sekä sporttimajoituskohteissamme on tarjolla muutamia yhdistelmähuoneita tai isoja huoneita - tiedustele näitä asiakaspalvelustamme. Mökkeihimme ja lomahuoneistoihimme majoittuu mukavasti isompikin seurue, tarkastele valikoimaa verkkosivuillamme ja kysy tarvittaessa lisätietoja asiakaspalvelustamme.
Ryhmien majoitusta kannattaa tiedustella asiakaspalvelustamme.
-
Suurimmissa hotelli- ja sporttimajoitushuoneissamme on vuodetuoli- ja/tai vuodesohva, joihin tarvittaessa petaamme lisävuoteet. Laita tieto lisävuoteen tarpeesta kommenttikenttään, verkkokauppaostoksen yhteydessä tai ota yhteyttä asiakaspalveluun. Erillisiä, siirreltäviä lisävuoteita meillä ei ole. Mökkeihin ja huoneistomajoituksiin on mahdollisuus tilata lasten matkavuode ja syöttötuoli asiakaspalvelustamme.
-
Voit varata niin monta huonetta kuin haluat ja saatavuutta riittää. Varausmäärissämme ei ole rajoituksia.
-
Kyllä voit. Minimiveloitus majoituksissa on kuitenkin yhden yön yöpyminen, vaikka käyttäisit huonetta vain päiväsaikaan.
-
Vastaanottomme sijaitsee Hotelli Fennadassa, osoitteessa Pihkalantie 3. Vastaanotosta saat tarvittaessa lisäohjeita.
-
Kaikissa kysymyksissä sinua palvelee yleinen asiakaspalvelunumeromme 0300 870 870 (0,49 €/min, sis. alv 25,5 %).
-
Sivultamme löytyvien peruutusehtojen mukaisesti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse soittamalla numeroon 0300 870 870. Huomioithan, että liikuntakurssien, mökkien ja huoneistojen osalta noudatamme eri peruutusaikoja kuin hotelli- ja sporttimajoituksissa. Tarkista siis peruutusehdot majoituskohtaisesti.
-
Voit jättää meille palautetta sivustoltamme löytyvällä palautelomakkeella. Matkasi päätyttyä saat myös sähköpostin, jossa pyydämme vielä erikseen palautetta vierailustasi.
Kehitämme palveluitamme asiakaspalautteen perusteella, joten kaikki risut ja ruusut ovat tervetulleita.
-
Alueemme parhaiten varustellut keittiöt ovat kokoushuviloissamme Puustellissa ja Lehtorilasta sekä lisäksi Golf Village-huviloissa, Loma-aika paritaloissa ja Golf Resort- ja Chalets-lomahuoneistoissa.
Kuntokylä ja Kuntorinteen mökkien varustelu vaihtelee, osassa ei ole uunia. Rantamökeissä on kevyehkö keittiövarustus ja vain keittolevy, ei uunia. Lisääthän toiveesi verkkokauppavarauksen yhteydessä lisäkommentteihin tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme
-
Välisiivous ei automaattisesti kuulu majoituksiin. Siivouksen saa pyydettäessä vastaanottopalvelustamme. Pidemmissä varauksissa välisiivous on 3. päivänä.